Greetings from Albek
Dear friends in Brazil
Just a little note from me, wanting to thank you all for a very nice time at Bonsai 2007.
I have received the photos Bergson, thank you very much. I have also received several frindly e-mails from some of you participating in Mários event. Thanks Mário, and thank you all.
I hope son to tell you the release of my new book:
Shohin-bonsai, Less is more.
When it is published I will announce how to buy it.
Hugs from Morten Albek

Desculpe a minha tradução simplória.
Mário
Apenas alguns comentário, estou querendo agradacer a todos os belos dias do BONSAI 2007.
Recebi as fotos do Bergson, obrigado! Recebi também diversos e-maisl de amigos que estiveram participando no Evento do Mário. Obrigado Mário, obrigado a todos!
Espero breve dar notícias sobre meu livro: Shohin-bonsai, Less is more.
Quando estiver pronto eu informarei como poderá ser adquirido.
Abraços do Morten Albek.
Just a little note from me, wanting to thank you all for a very nice time at Bonsai 2007.
I have received the photos Bergson, thank you very much. I have also received several frindly e-mails from some of you participating in Mários event. Thanks Mário, and thank you all.
I hope son to tell you the release of my new book:
Shohin-bonsai, Less is more.
When it is published I will announce how to buy it.
Hugs from Morten Albek

Desculpe a minha tradução simplória.
Mário
Apenas alguns comentário, estou querendo agradacer a todos os belos dias do BONSAI 2007.
Recebi as fotos do Bergson, obrigado! Recebi também diversos e-maisl de amigos que estiveram participando no Evento do Mário. Obrigado Mário, obrigado a todos!
Espero breve dar notícias sobre meu livro: Shohin-bonsai, Less is more.
Quando estiver pronto eu informarei como poderá ser adquirido.
Abraços do Morten Albek.